מערך השירות קשוב ובעל תודעת שירות גבוהה,
במתן שירות ללא פשרות לאלפי לקוחות שבחרו להצטרף לקבוצת אבני דרך.
צוות השירות שלנו ילוו אתכם לאורך כל הדרך,
מחתימת החוזה ועד לתום תקופות הבדק והאחריות – באדיבות, במקצועיות, באחריות ובמסירות.
בפניות בנושאים פיננסים
תשלומים, ערבויות ומסמכי משכנתא, יעמוד לרשותכם צוות מחלקת הכספים
בימים א'-ה' בין השעות 8:00-15:00
בטלפון 9663* שלוחה 6 ובכתובות המייל:
מחלקת שירות הלקוחות
ברכות על הצטרפותכם לקבוצת אבני דרך
לשירותכם חוברת תחזוקה + ריכוז ספקים לפי פרויקט וקישור לשליחת מייל למחלקה
שאלות נפוצות
בסמוך לקבלת היתר הבנייה של הפרויקט ובהתאם לקצב התקדמות העבודות בפרויקט, ייצור עמכם קשר מתאם שינויי הדיירים שנבחר ללוות את לקוחות הפרויקט, לצורך תאום פגישה ראשונה בה תימסר חוברת מידע לרוכש המכילה את כל המידע הדרוש לכם לתהליך תאום התכנון ושינויי הדיירים.
לאחר שתגבשו לעצמכם תכנית שינויים והתאמות אותה תרצו לבצע בדירה, תתקיים פגישה נוספת עם מתאם שינויי הדיירים, בה תוכלו לבדוק היתכנות של התכנית שגיבשתם ולהחליט על שינויים בתוכנית הדירה ובהתאם ללו"ז שיקבע לביצוע האמור.
לאחר תיאום הציפיות בפגישה הראשונה, תוזמנו לבקר באולמות התצוגה של ספקי הפרויקט השונים ולבחור את אביזרי הגמר (כלים סניטריים, ארונות מטבח, חיפויים וכו') הרצויים לכם וזאת מתוך המגוון המוצע במפרט המכר של הפרויקט – אותו תוכלו, ככל ותרצו בכך, לשדרג בהתאם לצרכים שלכם, יכולתכם ורצונותיכם.
לאחר ביצוע הזמנותיכם מול הספקים השונים, תתקיים פגישה נוספת עם מתאם השינויים ליצירת תכנית עבודה סופית המותאמת לכם אישית. לאחר אישור התכנית, היא תועבר לביצוע בפועל.
כחלק מתהליך מסירת הדירה לחזקתכם, תגיעו פעמיים לביצוע פרוטוקול בדירה.
פרוטוקול מסירה ראשוני (טרום מסירה) – תיפגשו בדירה עם נציג/ת היזם , תוכלו להתרשם מהדירה במצב כמעט מוגמר, לוודא שהשינויים שביקשתם בוצעו לשביעות רצונכם ושהבחירות שעשיתם מופיעים בדירה. הליקויים והנקודות לברור שיתגלו במעמד זה, יירשמו בפרוטוקול שייערך בליווי תמונות ועותק יישלח אליכם למייל.
פרוטוקול מסירה סופי (מעמד מסירת מפתח)- בשלב זה הדירה מאושרת וראויה למגורים וזאת לאחר קבלת טופס 4 וחיבור למערכות החשמל והמים. מעמד המסירה ילווה על ידי נציג/ת היזם, תוכלו לבצע בדיקה נוספת , לסקור את התיקונים שבוצעו, לקבל תעודות אחריות וחוברת תחזוקה, לקבל הסבר על המערכות השונות המותקנות בדירה ולציין ליקויים נוספים, באם ישנם. כחלק ממעמד זה תעבור החזקה בדירה לרשותכם ויימסרו לכם מפתחות הדירה, חשבונות חשמל מים וארנונה יעברו על שמכם החל מיום זה.
למעמד המסירה הסופית תדרשו להגיע עם מספר מסמכים, הודעה מפורטת תועבר אליכם במכתב ההיערכות ובזימון למסירה. בין המסמכים: ת.ז. וספח, צילום עמוד ראשון ואחרון של הסכם המכר, אישור מס רכישה (סופי), טופס מקורי וחתום לרישום הערת אזהרה מהבנק ואגרה לרישום הערת אזהרה. מסמכים אלו יאפשרו החלפת מחזיקים ברשויות ורישום הנכס על שמכם בטאבו.
לשירותכם מחלקת שירות לקוחות ובדק הזמינה בעבורכם בכל נושא גם לאחר האכלוס בטלפון 9663 * שלוחה 5 ותעשה כל שביכולתה למתן שירות אדיב, זמין, יעיל ומקצועי. באפשרותכם לשלוח פנייה גם דרך אתר אינטרנט זה ונציג המחלקה ידאג ליצור עמכם קשר.